روز تعطیل

روز تعطیل

سلام آقای من بیا واین روزها را زیباتر کن.بیا شبهای تنهاییمان را پر کن.

آقا جون دلمون گرفته وهوای شهرمون گرفته تر.آقا از خدا بخواه این غیبت تموم بشه ما که روسیاهیم. خودت

بخواه.آقا بیا واین شب هجران سحر کن.روز فرج روز شکفتن گلهای آرزوی ماست.مهدی فاطمه بیا ودل مشتاق

ما را با عطر حضورت نورانی کن.شب قدر منتظریم....





:: برچسب‌ها: مهدی فاطمه , شب قدر , روز فرج , تعطیل ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : فاطیما
تاریخ : 15 / 5 / 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پاسخ به شبهات در تاریخ : 1392/5/26/6 - - گفته است :
سلام من هم مثله شما يه وبلاگه مذهبي درست کردم وبلاگه زيبايي داري اگه ميشه منو به عنوات پاسخ به تمامه شبهه ها ثبت کن بيا به وبلاگم نظر بزار بگو به چه اسمي ثبتت کنم آدرس وبلاگتونم در وبلاگم بنويسيد حتما

/weblog/file/img/m.jpg
عدنان در تاریخ : 1391/5/17/2 - - گفته است :
مهدي جان :
روزي هزار بار دلت را شکسته ام/ بيخود به انتظار وصالت نشسته ام/ هر بار اين تويي که رسيدي و در زدي / هر بار اين منم که در خانه بسته ام /هر جمعه قول ميدهم آدم شوم ولي / هم عهد خويش ، هم دلت را شکسته ام.


به نام خدا

سلام من وبلاگي با عنوان وعده حتمي خدا دارم.اگه شما هم دوست داريد که امام زمانتون رو به بازديد کنندگان وبلاگتون بيشتر معرفي کنيد وبلاگ وعده حتمي خدا رو لينک کنيد شايد بتونيم با هم نقش کوچکي در شناساندن امام خود وظهور سريع تر ايشان داشته باشيم.راستي وبلاگتون خيلي زيباست. پس منتظرتون هستم.

[گل] السلام عليک يا ابا صالح المهدي [گل]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: